Weekend met de biologisch-dynamische preparaten

11, 12, 13 juni

De biologisch dynamische preparaten zijn een bijzonderheid in de landbouw. Het is best lastig een toegang te vinden tot deze middelen, bedoeld om de levensprocessen in het landbouwbedrijf te ondersteunen, reguleren en te harmoniseren. Naast de praktische omgang met en/of het proberen te begrijpen van wat de preparaten nou precies doen, willen we met deze cursus nog een andere weg aanbieden. In dit intensieve weekend gaat het om het waarnemen van de levens- of vormkrachten die verschijnen bij de preparaten en na het toepassen ervan. René en Gineke vertellen uit hun ervaringen over de preparaten. Ter voorbereiding van het waarnemen doen we euritmie en enkele inleidende oefeningen om de weg te vinden naar de werkelijkheid van de vormkrachten en het zelfstandig waarnemen daarvan.

Praktisch: Data: vrijdag 11 juni, vanaf 17.00 uur tot zondag 13 juni 16.00 uur

Op het Odin zaadteeltbedrijf De Beersche Hoeve van René Groenen en Gineke de Graaf te Oostelbeers

Overnachten: Zelf regelen in de buurt. Op de boerderij kan gekampeerd worden door maximaal 10 mensen. Er zijn 2 douches en 2 toiletten.

Voor alle maaltijden wordt gezorgd. Kosten:

Exclusief overnachtingen, inclusief maaltijden €185,-

Betalingsgegevens: Iona Stichting fondscode 2461 t.b.v.. zomeractiviteit juni 2021

IBAN: NL90INGB0001427404

Let op: uw inschrijving is pas geldig na betaling van de cursusbijdrage, dit geldt ook voor de mensen die zich al aangemeld hebben.

Verdere inlichtingen en inschrijving: Hans Lap, hans@hlap.nl, tel 06 55016517

Euritmie: Geralda Geerligs